17 december 2011

Noll koll!


-Jag kommer hem halv fem!
-Vi ses i kväll.... 
Jag låg i sängen och var nyvaken!
-Nej, jag kommer hem i morgon! Jag ska ju till Tyskland på julfest!
Javåll!


Det här var igår. Själv ska jag jobba i dagarna tre...

6 kommentarer:

  1. Hoppas du blir ordentligt ledig efteråt!

    SvaraRadera
  2. Hoppas alla hittar vart de ska idag!
    Ha en härlig dag!
    kram

    SvaraRadera
  3. Skönt att få lite pengar XD

    SvaraRadera
  4. Hoppas ingen går vilse å inte hittar till rätt ställe. Å den som ska till Tyskland på julfest får iaf avnjuta riktig glühwein. Yummie, yummie!

    SvaraRadera
  5. Du får väl vara ledig sedan hoppas jag!

    SvaraRadera
  6. Lyllos han som får åka till Tyskland :) du får vara ledig sen!
    Kram

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)