13 december 2011

Avbrott


Vad gör jag när jag har annat att göra?! 
Jo, jag virkar en grytlapp! 
Började igår kväll och snart är den klar! 
Svärmor kan ju få den i julklapp;) 


Plötsligt slår det mig...det är Luciadagen idag! 
Här var jag Lucia 1972, i klass 2! 
Det var då det...


12 kommentarer:

  1. Tiden går fort, lika söt då som nu.

    Fin grytlapp.

    SvaraRadera
  2. Veldig fin grytelapp, da er din svigermor heldig.

    SvaraRadera
  3. Här går det undan! Det är det bästa med virkning (även om jag knappt kan det) så går det väldigt mycket fortare än stickning.

    SvaraRadera
  4. Bra julklappar, om du vill fortsätta och virka så har jag plats :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. vilken söt liten lucia
    vad duktig du är att virka, svärmor läser väl inte din blogg bara
    kramar

    SvaraRadera
  6. Fin grytlapp och snabb är du också!
    Så sött foto!
    Själv var jag lucia i årskurs 1, 1977! :)

    SvaraRadera
  7. Du har helt rätt prioritering Kicki!!! Å grytlappen är väldigt fin... till svärmor;-)

    SvaraRadera
  8. Hoppas du fick en en riktigt mysig Lucia, vilket underbart kort fr 72 :)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Det var en snygg en du håller på med! Jag var Lucia (slapp sjunga. Egentligen skulle det vara någon från skolans kör men jag tror de tog mig för mitt långa hårs skull *ler*) i högstadiet, tyvärr finns det ingen bild :( de som tog bild var inte så bra på det där så de hade inte kommit ihåg att stoppa in film i kameran :(
    Du var iaf en fin Lucia! :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)