09 november 2011

"Var så god och sitt"






10 kommentarer:

  1. Tänk om det kunde finnas pallar utställda lite här och var på stan när man är trött och behöver vila ;0)

    SvaraRadera
  2. Tänka sig så mycket trevligt folk man skulle komma att prata med! Fler pallar för folket!

    SvaraRadera
  3. - i skuggan under ett stort träd. 42 plusgrader i solen...
    Ja tack - jag tar gärna plats en stund! Bjuder du på något svalkande att dricka också?
    :-)

    SvaraRadera
  4. Viloplats i skuggan är inte så dumt.

    SvaraRadera
  5. Takk som byr:) Jeg tar gjerne noe kaldt å drikke også, også noen salte nøtter å knaske på om jeg kan få;))

    SvaraRadera
  6. Det ser varmt ut. Snyggt foto.
    Kan det möjligen vara nere i Sydeuropa?
    Skönt sitta lite i skuggan, med muren som ryggstöd.
    Jag slår mig gärna ner och småpratar lite. Bjuder gärna på något gott att dricka. :-)
    Finns säkert något café i närheten...

    SvaraRadera
  7. Ja tack! Ska bli skönt att få vila benen ett tag.

    SvaraRadera
  8. Dom pallarna har du nog hittat i Turkiet. Finurligt och ett toppen bidrag till temat. Hela tre personer kan ju sitta ner här;-)

    SvaraRadera
  9. Nej tack, letar upp någe bättre :)
    Kramis

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)