05 november 2011

En timmes sminkning!


Julia redo för att gå på fest hos en kompis!

Nedanför kommer ett par närbilder på såren, 
kisa om du tycker det är för läskigt!
.
.
.
.
.
.



Hoppas huden sitter kvar när hon kommer hem!


7 kommentarer:

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)