Vilken fin bild!!! Kram
Fin bild med den fina blomställningen mot det råa teglet. Snyggt!
DET er flot - at se en gammel mur pyntet med blomst - Superb photo :)
Så snyggt komponerat!
Otroligt vackert och bilden visar ju t o m dubbla tidens tecken.
Fin tolkning med den vissnade blomman mot teglet.
En sliten og vakker mur - fin bakgrunn for en vissen plante som også har sin sjarm.
Snyggt med den torkade blomställningen. Nu syns det att tiden går och att vi går mot kallare och mörkare tider.
Oh, så snyggt! Lite kusliga vibbar... men det är kanske bara min tolkning! :) Superb bild på temat, i alla fall!
Så fin den muren er! Vakker på sin måte! Og tidens tegn ser en godt!Stilig med den tørre blomsten foran! -Margit-
Åh, så fin! Har fotat en sådan blomma en gång. De är blåa. Visst?
Både fyndigt och vackert - bra jobbat!
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Vilken fin bild!!! Kram
SvaraRaderaFin bild med den fina blomställningen mot det råa teglet. Snyggt!
SvaraRaderaDET er flot - at se en gammel mur pyntet med blomst - Superb photo :)
SvaraRaderaSå snyggt komponerat!
SvaraRaderaOtroligt vackert och bilden visar ju t o m dubbla tidens tecken.
SvaraRaderaFin tolkning med den vissnade blomman mot teglet.
SvaraRaderaEn sliten og vakker mur - fin bakgrunn for en vissen plante som også har sin sjarm.
SvaraRaderaSnyggt med den torkade blomställningen. Nu syns det att tiden går och att vi går mot kallare och mörkare tider.
SvaraRaderaOh, så snyggt! Lite kusliga vibbar... men det är kanske bara min tolkning! :) Superb bild på temat, i alla fall!
SvaraRaderaSå fin den muren er! Vakker på sin måte! Og tidens tegn ser en godt!Stilig med den tørre blomsten foran! -Margit-
SvaraRaderaÅh, så fin! Har fotat en sådan blomma en gång. De är blåa. Visst?
SvaraRaderaBåde fyndigt och vackert - bra jobbat!
SvaraRadera