15 oktober 2011

Räkna pinnar!


Varför går det inte att sova när man får sova!? Vaknade en och en halv timme innan klockan skulle ringa!! Jag har väl sovit färdigt helt enkelt!
Arbete väntar idag men inte förrän klockan 11. Först ska jag åka till pappas grav med blommor, han skulle ha fyllt år idag...
Syster Anna vill bjuda på fika så jag får väl öka takten lite så jag inte missar det! Hon påminde om att man ska ha rosa på sig idag, jag får väl damma av min gamla rosa-kampanjen-topp:)

Det lönar sig att skriva en påminnelse om lägga till sig som följare på min blogg...och jag har missat två! Två nya följare som inte syns på bild och därför hamnat längst bak på listan! Det var därför jag inte fick siffran att stämma i mitt huvud! Välkomna Julia och Sara till min blogg:)

4 kommentarer:

Anna sa...

Vakna nu så tidigt så måste du hinna till mig, bäst jag sticker iväg o handlar någe gott.

Kram

BP sa...

Du och jag har då rakt motsatta problem. Jag vaknar aldrig innan väckerklockan ringer. Å då det är helg är den avstängd = jag/vi vaknade kl 12:30. Suck - men skönt ändå... på något sätt!

susjos sa...

Mina oregelbundna tider gör att jag kan vakna precis när som helst, kl 04 eller 07...eller varför inte 12.30 ?!
Idag var hon 07, liiite tidigt då jag inte somande förrän sent i natt. Men somnade faktiskt om ,och vaknade med frukost på sängen! :)

Diana sa...

Visst är det irriterande med sömnbrist! Den senaste 1½ veckan har jag snittat en 3-4 timmars sömn per dygn. Det sjuka är att man blir så övertrött att man blir helt speedad!