04 oktober 2011

Mjau!


Här kommer ett litet gosedjur! Sov så sött så ses vi i morgon!
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Tack för den goda pajen och presenten idag, Anna!

8 kommentarer:

  1. Tack själv!!
    Hoppas vi ses snart igen!
    Kram o godnatt

    SvaraRadera
  2. Åh vilket alldeles underbart foto! Man vill bara klappa :)

    SvaraRadera
  3. Vilken svans!!! Först får man titta på Amas katter som äter sardiner åsså på en mop sedan hos dig;-)

    SvaraRadera
  4. Å vilken gosig katt!!! Vill klappa den nu! :)

    SvaraRadera
  5. Åhhh så söt svanstipp :P blev en helt underbar bild.. du är så duktig med kameran :)
    Ha en fin dag!
    Kram Maya

    SvaraRadera
  6. MYSIG BILD !!
    Ha en fin onsdag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)