10 september 2011

"Runt/rund"


Dags för en fotoutmaning igen! 
Jag har letat i mitt arkiv och hittade det här! 
Fotot är från Prag förra sommaren och 
du som följt min blogg har nog redan sett det!
Fler runda bidrag hittar du HÄR!


12 kommentarer:

  1. Tur du har lite i arkivet :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har inte sett den förr :) men den är värd att se/titta på flera gånger!

    SvaraRadera
  3. Wow, det var en riktigt cool och vacker bild! Lycka till med tävlingen!

    SvaraRadera
  4. Det runda bidraget kan man se hur många gånger som helst!!!

    SvaraRadera
  5. Mycket smart val till utmaningen. Snyggt!!!

    SvaraRadera
  6. Flott bilde. Du har fanget et helt eventyr i den speilen! Herlig!

    SvaraRadera
  7. Det er bare flot fotograferet !! .. det har en stor dybde

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)