Tur du har lite i arkivet :)Kram
Jag har inte sett den förr :) men den är värd att se/titta på flera gånger!
Wow, det var en riktigt cool och vacker bild! Lycka till med tävlingen!
Tjusigt komponerat Kicki!
Läckert!
Det runda bidraget kan man se hur många gånger som helst!!!
Fin bild!
Snygg bild!
Mycket smart val till utmaningen. Snyggt!!!
Flott bilde. Du har fanget et helt eventyr i den speilen! Herlig!
Det er bare flot fotograferet !! .. det har en stor dybde
Jättekul tolkning!
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Tur du har lite i arkivet :)
SvaraRaderaKram
Jag har inte sett den förr :) men den är värd att se/titta på flera gånger!
SvaraRaderaWow, det var en riktigt cool och vacker bild! Lycka till med tävlingen!
SvaraRaderaTjusigt komponerat Kicki!
SvaraRaderaLäckert!
SvaraRaderaDet runda bidraget kan man se hur många gånger som helst!!!
SvaraRaderaFin bild!
SvaraRaderaSnygg bild!
SvaraRaderaMycket smart val till utmaningen. Snyggt!!!
SvaraRaderaFlott bilde. Du har fanget et helt eventyr i den speilen! Herlig!
SvaraRaderaDet er bare flot fotograferet !! .. det har en stor dybde
SvaraRaderaJättekul tolkning!
SvaraRadera