07 september 2011

Helt slut!

Åh, vad gör jag nu då?? Snart är min hudlotion slut, som jag köpte på Samos flygplats!!

Sova kanske...


5 kommentarer:

  1. Ta en sista minuten till Grekland o köp en ny!!!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Anna föreslog precis vad jag tänkte skriva! En liten höstresa kan aldrig sitta fel;-)

    SvaraRadera
  3. Du får boka en NYA resa = ))
    Så du får din body lotion...
    Den blir dyr ( hi hi )
    Ha en bra dag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  4. Hm, jag känner en som är i Grekland nu:)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)