28 augusti 2011

"Vid vatten"

Var nyfiken redan igår kväll för att se vad det var för tema den här gången, ifall jag skulle vara vaken efter tolvslaget!! Det var jag inte och har inte ens hört åskvädret inatt! Tur att Julia och jag gick iväg igår för nu regnar det...
"Vid vatten" kändes så enkelt med ån nedanför vårt hus! Klockan var sju på kvällen och det blev cirka 50 bilder men att sedan välja ut till trissen blev ändå svårt! Det finns fler bilder att se i min andra blogg - Öster om ån.



Glöm inte bort att titta på alla andra bidrag till veckans tema - här!

24 kommentarer:

  1. Häftig triss! Jag gillar alla bilder, svårt att välja en favorit :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin å ni har nära inpå er!

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara bilder!! :)

    SvaraRadera
  4. Din fotbild sticker ut.. gillar oskärpan i själva steget:) Riktigt nice du bor.. Lyllo :)

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder - mest intressant är "skobilden" - med fart i.

    SvaraRadera
  6. Favoriten blir nr 2 Liv och rörelse i den:)

    SvaraRadera
  7. Vilka vackra bilder. Den första bilden är helt magisk! Vänligen Johanna

    SvaraRadera
  8. Fina trissbilder. Härligt att ha ett levande vattendrag så nära inpå.

    SvaraRadera
  9. Vilken lyx att ha en å nedanför huset och därmed har idealläge för trissen:-)
    Älskar tvåan: fart-fläkt-vatten!!! Snyggt!

    SvaraRadera
  10. Verkar vara ett mysigt ställe och min favvobild är den där skuttet tas!

    SvaraRadera
  11. Bild 1 är magisk med vatten o mossbeklädda stenar o träden. I mitt tycke, vacker natur

    SvaraRadera
  12. Tänk att bo så när vattnet! Urfina bilder!

    SvaraRadera
  13. Fotbilden är superläcker!
    Men oj så fint du gjort här inne! Vilken header! är din mamma med där kanske?
    Kram!

    SvaraRadera
  14. Dina bilder är alltid så roliga att se. Det är så mycket liv i dem, de får en att drömma bort, minnen kommer, härligt!

    SvaraRadera
  15. vilka fina vattenbilder :)
    Sv: idag plockade vi minst lika mycket till
    kramar

    SvaraRadera
  16. Så fin hon är lilla mamma på bilden ovan i bloggen :)

    SvaraRadera
  17. Härliga bilder! Svårt att välja någon favorit här...

    SvaraRadera
  18. Vad härligt att ha en sådan skön bäck alldeles vid husknuten. Blir lite orolig för rörelsen i din andra bild, men läckert fotat. I din första bild är det som att gå in i en helt underbar natur.

    SvaraRadera
  19. Men o så läckra! tvåan blir favoriten, vilken fart!

    AX

    SvaraRadera
  20. Vatten är lugnande och ha det så nära måste vara härligt, fin triss. :)

    SvaraRadera
  21. Åh, jag tycker on dessa foton. Alla på sitt sätt. Porlande vatten ger ro, livskraft och energi :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)