Var nyfiken redan igår kväll för att se vad det var för tema den här gången, ifall jag skulle vara vaken efter tolvslaget!! Det var jag inte och har inte ens hört åskvädret inatt! Tur att Julia och jag gick iväg igår för nu regnar det...
"Vid vatten" kändes så enkelt med ån nedanför vårt hus! Klockan var sju på kvällen och det blev cirka 50 bilder men att sedan välja ut till trissen blev ändå svårt! Det finns fler bilder att se i min andra blogg - Öster om ån.
Glöm inte bort att titta på alla andra bidrag till veckans tema - här!
Häftig triss! Jag gillar alla bilder, svårt att välja en favorit :-)
SvaraRaderaVilken fin å ni har nära inpå er!
SvaraRaderaVilka underbara bilder!! :)
SvaraRaderaDin fotbild sticker ut.. gillar oskärpan i själva steget:) Riktigt nice du bor.. Lyllo :)
SvaraRaderaHärliga bilder - mest intressant är "skobilden" - med fart i.
SvaraRaderaFavoriten blir nr 2 Liv och rörelse i den:)
SvaraRaderaVilka vackra bilder. Den första bilden är helt magisk! Vänligen Johanna
SvaraRaderaTjusiga!
SvaraRaderaFina trissbilder. Härligt att ha ett levande vattendrag så nära inpå.
SvaraRaderaVilken lyx att ha en å nedanför huset och därmed har idealläge för trissen:-)
SvaraRaderaÄlskar tvåan: fart-fläkt-vatten!!! Snyggt!
Verkar vara ett mysigt ställe och min favvobild är den där skuttet tas!
SvaraRaderaBild 1 är magisk med vatten o mossbeklädda stenar o träden. I mitt tycke, vacker natur
SvaraRaderaTänk att bo så när vattnet! Urfina bilder!
SvaraRaderaFotbilden är superläcker!
SvaraRaderaMen oj så fint du gjort här inne! Vilken header! är din mamma med där kanske?
Kram!
Dina bilder är alltid så roliga att se. Det är så mycket liv i dem, de får en att drömma bort, minnen kommer, härligt!
SvaraRaderahärligt!
SvaraRaderavilka fina vattenbilder :)
SvaraRaderaSv: idag plockade vi minst lika mycket till
kramar
Snygg triss!
SvaraRaderaSå fin hon är lilla mamma på bilden ovan i bloggen :)
SvaraRaderaHärliga bilder! Svårt att välja någon favorit här...
SvaraRaderaVad härligt att ha en sådan skön bäck alldeles vid husknuten. Blir lite orolig för rörelsen i din andra bild, men läckert fotat. I din första bild är det som att gå in i en helt underbar natur.
SvaraRaderaMen o så läckra! tvåan blir favoriten, vilken fart!
SvaraRaderaAX
Vatten är lugnande och ha det så nära måste vara härligt, fin triss. :)
SvaraRaderaÅh, jag tycker on dessa foton. Alla på sitt sätt. Porlande vatten ger ro, livskraft och energi :)
SvaraRadera