31 augusti 2011

"Inomhus"

Fler "innebilder" finner du HÄR!



14 kommentarer:

  1. En annorlunda och kul tolkning:-) stilettklackar, duktig tjej!!! Är impad!

    SvaraRadera
  2. Skor i väntan på att användas. Kanske i dansens virvlar :)

    SvaraRadera
  3. Fina skor hänger där i sina klackar. Ser ut som fina inneskor, rolig tolkning. :-)
    Skulle kanske halka på mitt golv... ;-)

    SvaraRadera
  4. Inomhus-bild med snygga inomhus-skor!!!

    SvaraRadera
  5. Ser ut som om du liksom jag älskar skor. Jag har mina i ett tittskåp. Gillar att du har bilden i B&W Jättefint bidrag som jag gillar.

    SvaraRadera
  6. Vilka snygga skor! Gillar du att dansa flamenco? Tjusig bild!

    SvaraRadera
  7. wow,vilka skor! Supersnyggt foto!

    SvaraRadera
  8. En vemodig bild, finskorna har hamnat "på väggen", hoppas bara inte att det är för alltid utan att de skall dansas med snart igen...

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)