En annorlunda och kul tolkning:-) stilettklackar, duktig tjej!!! Är impad!
Vilken fin bild!
Skor i väntan på att användas. Kanske i dansens virvlar :)
Fina skor hänger där i sina klackar. Ser ut som fina inneskor, rolig tolkning. :-)Skulle kanske halka på mitt golv... ;-)
Cool bild!
Inomhus-bild med snygga inomhus-skor!!!
Verkligen snygg bild!
Ser ut som om du liksom jag älskar skor. Jag har mina i ett tittskåp. Gillar att du har bilden i B&W Jättefint bidrag som jag gillar.
Snyggt xD
Vilka snygga skor! Gillar du att dansa flamenco? Tjusig bild!
Fantastisk bild!//jonna d
wow,vilka skor! Supersnyggt foto!
Jättesnygg bild.
En vemodig bild, finskorna har hamnat "på väggen", hoppas bara inte att det är för alltid utan att de skall dansas med snart igen...
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
En annorlunda och kul tolkning:-) stilettklackar, duktig tjej!!! Är impad!
SvaraRaderaVilken fin bild!
SvaraRaderaSkor i väntan på att användas. Kanske i dansens virvlar :)
SvaraRaderaFina skor hänger där i sina klackar. Ser ut som fina inneskor, rolig tolkning. :-)
SvaraRaderaSkulle kanske halka på mitt golv... ;-)
Cool bild!
SvaraRaderaInomhus-bild med snygga inomhus-skor!!!
SvaraRaderaVerkligen snygg bild!
SvaraRaderaSer ut som om du liksom jag älskar skor. Jag har mina i ett tittskåp. Gillar att du har bilden i B&W Jättefint bidrag som jag gillar.
SvaraRaderaSnyggt xD
SvaraRaderaVilka snygga skor! Gillar du att dansa flamenco? Tjusig bild!
SvaraRaderaFantastisk bild!
SvaraRadera//jonna d
wow,vilka skor! Supersnyggt foto!
SvaraRaderaJättesnygg bild.
SvaraRaderaEn vemodig bild, finskorna har hamnat "på väggen", hoppas bara inte att det är för alltid utan att de skall dansas med snart igen...
SvaraRadera