24 augusti 2011

"I mitten"

Fler OO här!


18 kommentarer:

  1. Vilken spännande bild. Vad kan det vara? Ett öga mitt i stenen.

    SvaraRadera
  2. Men vad i fridens dar...? :-o
    Så himla läckert! ♥

    SvaraRadera
  3. "Onda ögat", som dekoration på en trottoar i Turkiet!

    SvaraRadera
  4. vad är det för något som sitter där i fogen mellan stenarna. fint är det
    kramar

    SvaraRadera
  5. Underbart foto!
    Så förbryllande, jag får inte ihop det. ;-)
    Men allt behöver inte förklaras.
    Men härligt foto du bjuder på. :-)

    SvaraRadera
  6. Hmmm....hvem er det som kikker på meg?
    Et godt bilde til dagens tema:)

    SvaraRadera
  7. Älskar ögat!!! Känner så klart igen det...Turkiet är vackert t o m på trottoarerna:-)

    SvaraRadera
  8. Ser spännande ut den bilden :)
    Som ett öga...

    Må så gott fina du <3
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  9. Kan de va taget i Turkland?? :)
    Eller jag vet att de är de.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Hade svårt att se vad det var, fick fundera, därför fastnade jag för bilden. Snyggt.

    SvaraRadera
  11. Wow, så häftigt! Men onda ögat låter lite skrämmande. Det vill man inte ha på sig.

    SvaraRadera
  12. Så fantasieggande - snacka om detaljernas betydelse!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)