Ja, nu sitter jag här med Roger och Julia! Skålen är fylld med grillchips och en av lyktorna står vid TV:n och lyser så fint, det är fredag! Filip är och lanar hos en kompis, det tycker han är mysigt! Imorgon är det jobb igen, 9-16, men det har jag redan glömt;)Julia bakom kameran!
Varför ser inte alla ISBN koder ut på det sättet!!! Den var ju superfin och rolig dessutom:-)
SvaraRaderasådär fina skulle alla koder vara
SvaraRaderakramar
Mysigt!
SvaraRaderaVilken fin kod!