26 augusti 2011

7 300400 375603

Ja, nu sitter jag här med Roger och Julia! Skålen är fylld med grillchips och en av lyktorna står vid TV:n och lyser så fint, det är fredag! Filip är och lanar hos en kompis, det tycker han är mysigt! Imorgon är det jobb igen, 9-16, men det har jag redan glömt;)

Julia bakom kameran!

3 kommentarer:

  1. Varför ser inte alla ISBN koder ut på det sättet!!! Den var ju superfin och rolig dessutom:-)

    SvaraRadera
  2. sådär fina skulle alla koder vara
    kramar

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)