

Jag vill vara med den här veckan, för jag hade bilderna klara och så känns det som det var länge sedan jag var med! Bilderna är från vår resa till Turkiet, har varit hemma drygt en vecka nu. Veckans tema i Fototriss är "Rött, vitt, blått". Jag valde att ha alla färger i alla mina bilder.
Översta bilden tog jag när vi åkte med en "dolmus" till Bodrum stad, de två andra är från en morgonpromenad till samma ställe! Vill ni se andra blå-vit-röda bidrag så kolla in här
Just ja, det är inte fy skam att man kan vinna ett presentkort från Solresor också! Min drömresa går alltid till Italien!
Härligt somriga semesterbilder!!!
SvaraRaderaJättefina bilder! Jag har aldrig varit i Turkiet...dit måste man ju åka ser jag!
SvaraRaderaUnderbara bilder :)
SvaraRaderaMan vill åka dit!
Ha en fin dag!
Kram
Fina bilder!
SvaraRaderaSoliga hälsningar. Kram.
Jättefina bilder med den rätta färgskalan för detta tema. Snyggt!
SvaraRaderaÅh vad härliga bilder, nu längtar jag till vår solsemester...
SvaraRaderaTurkiet är ett härligt land...
SvaraRaderaFina bilder.
Härliga omser! Håller tummarna för att du vinner!
SvaraRaderaMycket fina bilder, man blir riktigt glad. Du är värd en ny resa, en resa utan tråkiga meddelanden.
SvaraRaderaTa er igenom tisdag och se det som en fin och bra sak. Även om den är jobbig. Hemskt jobbig.
Styrkekramar till hela familjen
en fin fototriss med blått vitt och rött
SvaraRaderakaramar om
Kul att du var sugen att trissa! Bilderna är ju som klippt och skurna till temat!!!
SvaraRaderaDu tar så mysiga bilder jämt !!
SvaraRadera*gillar dom mycket*
Kram Helene.
Inte utan att det är en viss semesterkänsla i din triss.
SvaraRadera