05 juni 2011

Rött, vitt, blått






Jag vill vara med den här veckan, för jag hade bilderna klara och så känns det som det var länge sedan jag var med! Bilderna är från vår resa till Turkiet, har varit hemma drygt en vecka nu.

Veckans tema i Fototriss är "Rött, vitt, blått". Jag valde att ha alla färger i alla mina bilder.

Översta bilden tog jag när vi åkte med en "dolmus" till Bodrum stad, de två andra är från en morgonpromenad till samma ställe! Vill ni se andra blå-vit-röda bidrag så kolla in här


Just ja, det är inte fy skam att man kan vinna ett presentkort från Solresor också! Min drömresa går alltid till Italien!

13 kommentarer:

  1. Härligt somriga semesterbilder!!!

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder! Jag har aldrig varit i Turkiet...dit måste man ju åka ser jag!

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder :)
    Man vill åka dit!
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fina bilder!
    Soliga hälsningar. Kram.

    SvaraRadera
  5. Jättefina bilder med den rätta färgskalan för detta tema. Snyggt!

    SvaraRadera
  6. Åh vad härliga bilder, nu längtar jag till vår solsemester...

    SvaraRadera
  7. Turkiet är ett härligt land...
    Fina bilder.

    SvaraRadera
  8. Härliga omser! Håller tummarna för att du vinner!

    SvaraRadera
  9. Mycket fina bilder, man blir riktigt glad. Du är värd en ny resa, en resa utan tråkiga meddelanden.

    Ta er igenom tisdag och se det som en fin och bra sak. Även om den är jobbig. Hemskt jobbig.

    Styrkekramar till hela familjen

    SvaraRadera
  10. en fin fototriss med blått vitt och rött
    karamar om

    SvaraRadera
  11. Kul att du var sugen att trissa! Bilderna är ju som klippt och skurna till temat!!!

    SvaraRadera
  12. Du tar så mysiga bilder jämt !!
    *gillar dom mycket*
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  13. Inte utan att det är en viss semesterkänsla i din triss.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)