
17 juni 2011
Mysigt ställe!
Jag vill berätta en sak, om ett ställe som jag aldrig tröttnar att åka till! Det är något speciellt som jag inte kan förklara, jag bara njuter av alla gamla byggnader, älven och naturen! Vi var till Gysinge den 6 juni och vädret var perfekt. Det är vanligtvis ett myggrikt område men de hade ännu inte vaknat när vi var där (då blir känslan inte lika njutbar)! Filip och pappa Roger fiskade, äntligen sa R när en fiskevakt kom förbi och han fick för första gången visa att han hade minsann köpt fiskekort! Julia och jag promenerade omkring och fotade, tittade på hantverk och stannade till vid ett fikaställe, Café Nyfiket, som ligger alldeles intill den forsande Dalälven. Det finns ett "Centrum för byggnadsvård" som också är värt ett besök, men det tyckte inte J!













det ser ut att vara en mysig plats :)
SvaraRaderafina bilder...hur är det med dig annars ?
ha en skön kväll !
kram <3
Mycket vackra motiv!
SvaraRaderaHa en skön fredag!
kram
En härlig bildkavalkad av ett härligt ställe. Det märks att du älskar stället.
SvaraRaderaDu glömde visst att berätta om det blev napp. Jag menar har man fiskekort så borde man väl få napp;-)
Gysinge ja,där har man kört igenom ..väldigt vackert!
SvaraRaderaJadå abborren nappade och Filip vann!:)
SvaraRaderaSå fina bilder, kan tänka mig att det var fint där =) kram
SvaraRadera