Vackert med vinklar och speglingar.
Hej Kicki och Tack för att du vill vara med i Ordlös Onsdag!Det uppskattar vi. Glad onsdag önskar SoF och tPix!
Snyggt!!!Sommarkram till dig.
Otroligt läckert!Ha en bra dag!
Vilken härlig bild!
Vinklingarna o speglingarna gör hela bilden.. så himla häftig :)
Verkligen vackert!
Hela bilden med alla färger, de olika perspektiven är så intressant.
En BP-vinkel - ja nästan då;-) Skämtar. Bilden är kanooon!!!
vilken mjukhet i den bilden, vackerkramar
Wow, vilken otroligt spännande bild!
Vad snyggt!!
Läckert!Jag hoppas du får en kanon dag och en super dag i morgon!Glad Midsommar!Kram Maya
Inte alltid man ser taket på stället. ;-) Snyggt och färgglatt.Tycker jag känner igen taket, men vet inte var!? Vilken av klockorna gick rätt, dvs lokal tid? Hoppas du hade kul. :-)
Fattade för en sekund inte vad det var först, sedan begrep jag! Vilket tak, tänk vad jobbigt att måla det...
Först fattade jag inte vad det var, men klickade "upp" bilden....häftig och snygg bild!Undrar var det är....?
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Vackert med vinklar och speglingar.
SvaraRaderaHej Kicki och Tack för att du vill vara med i Ordlös Onsdag!
SvaraRaderaDet uppskattar vi.
Glad onsdag önskar SoF och tPix!
Snyggt!!!
SvaraRaderaSommarkram till dig.
Otroligt läckert!
SvaraRaderaHa en bra dag!
Vilken härlig bild!
SvaraRaderaVinklingarna o speglingarna gör hela bilden.. så himla häftig :)
SvaraRaderaVerkligen vackert!
SvaraRaderaHela bilden med alla färger, de olika perspektiven är så intressant.
SvaraRaderaEn BP-vinkel - ja nästan då;-) Skämtar. Bilden är kanooon!!!
SvaraRaderavilken mjukhet i den bilden, vacker
SvaraRaderakramar
Wow, vilken otroligt spännande bild!
SvaraRaderaVad snyggt!!
SvaraRaderaLäckert!
SvaraRaderaJag hoppas du får en kanon dag och en super dag i morgon!
Glad Midsommar!
Kram Maya
Inte alltid man ser taket på stället. ;-) Snyggt och färgglatt.
SvaraRaderaTycker jag känner igen taket, men vet inte var!?
Vilken av klockorna gick rätt, dvs lokal tid?
Hoppas du hade kul. :-)
Fattade för en sekund inte vad det var först, sedan begrep jag! Vilket tak, tänk vad jobbigt att måla det...
SvaraRaderaFörst fattade jag inte vad det var, men klickade "upp" bilden....häftig och snygg bild!
SvaraRaderaUndrar var det är....?