22 juni 2011

"Låt färgerna tala"




16 kommentarer:

  1. Vackert med vinklar och speglingar.

    SvaraRadera
  2. Hej Kicki och Tack för att du vill vara med i Ordlös Onsdag!
    Det uppskattar vi.

    Glad onsdag önskar SoF och tPix!

    SvaraRadera
  3. Snyggt!!!

    Sommarkram till dig.

    SvaraRadera
  4. Otroligt läckert!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  5. Vinklingarna o speglingarna gör hela bilden.. så himla häftig :)

    SvaraRadera
  6. Hela bilden med alla färger, de olika perspektiven är så intressant.

    SvaraRadera
  7. En BP-vinkel - ja nästan då;-) Skämtar. Bilden är kanooon!!!

    SvaraRadera
  8. vilken mjukhet i den bilden, vacker
    kramar

    SvaraRadera
  9. Wow, vilken otroligt spännande bild!

    SvaraRadera
  10. Läckert!
    Jag hoppas du får en kanon dag och en super dag i morgon!
    Glad Midsommar!
    Kram Maya

    SvaraRadera
  11. Inte alltid man ser taket på stället. ;-) Snyggt och färgglatt.
    Tycker jag känner igen taket, men vet inte var!?
    Vilken av klockorna gick rätt, dvs lokal tid?
    Hoppas du hade kul. :-)

    SvaraRadera
  12. Fattade för en sekund inte vad det var först, sedan begrep jag! Vilket tak, tänk vad jobbigt att måla det...

    SvaraRadera
  13. Först fattade jag inte vad det var, men klickade "upp" bilden....häftig och snygg bild!
    Undrar var det är....?

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)