Nu har jag varit ute och lutat mig mot väggen,
druckit kaffe och vänt ansiktet mot himlen! Mmmm...nice!
.Ikväll blir det blåmusslor och annat från skaldjursriket!
Vi passar på när Julia sover hos en kompis!
.
ser ut att vilja hoppa ut genom fönstret!
.





vilket sagolikt vackert väder, fast det har ju vi också förstås, jättefina tulpaner
SvaraRaderaha en mysig lördagskväll - kramar
Ha,ha,ha ja vilda är de verkar det!
SvaraRaderaHelt underbara bilder!!! Japp här ska det också korkas upp snart;-)
SvaraRaderaGjorde det där testet - ha, ha, ha. Min obefintliga allmänbildning resulterade i att jag lärde mig att jag är en person som jag inte ens visste att den fanns:
Frida Kahlo (1907-54) var en genialisk mexikansk konstnär som led svårt av sviterna efter en trafikolycka. Vänsteraktivist, liksom sin ständigt otrogne make.
Men det finns en film om henne BP!
SvaraRaderaBra vinställ, en sopkvast :)
SvaraRaderaHa en myspys kväll nu! Kram
Wild and crazy helt enkelt.
SvaraRaderafina bilder som vanligt och en härlig dag :)
SvaraRaderaskulle vara roligt att vara i samma dröm som du. du verkar vara en rolig och glad tjej helt i min smak :)
Ha det toppen bra :)
Kramisar
Vilka fina bilder !!
SvaraRaderaMan blir glad av dom = ))
Önskar dig en skön söndag.
Kram Helene.
Hoppas ni hade en riktigt fin och mysig lördag!
SvaraRadera