04 mars 2011

"The Facebook"

-Ni kan också titta på den här filmen om ni vill!?
-Det kan ju vara intressant att se vem som kom på Facebook?
Inget jubel kom till svar men F & J kom och satte sig iaf (hade inhandlat lite godis också, så det kanske var det som lockade:)


Det var en intressant film och en väldigt pratig film men den blev ändå inte tråkig, vi höll ju oss vakna hela tiden:)
Jag är fortfarande inte med i The Facebook (som det hette i början)!

Är du med?
.

16 kommentarer:

  1. Är med och jag är sugen på att se filmen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är med men funderar allt oftare, i synnerhet sedan jag började blogga, på att ta bort min profil. Samtidigt är det ett bra sätt att hålla kontakt med vänner... tricky :)
    Mysfredag till Dig kära du!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Är med med lilltån dvs sällan där! (ler)

    SvaraRadera
  4. Jag har facebook...
    Har träffat gamla vänner från förr, jag tycker att det är kul = ))
    Ha en mysig fredag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  5. Facebook börjar bli för stort för sig själv. Och större saker medför större problem...
    Jo, jag är med - på tre ställen.
    :-D

    SvaraRadera
  6. Jag har också Facebook. Ett snabbt och smidigt sätt att få prata av sig med gamla vänner och kattuppfödare, tycker jag. :)

    SvaraRadera
  7. Är man med eller har man?
    Hej fjäderlös förresten:)

    SvaraRadera
  8. jag är med i facebook men jag skippar nog den filmen
    kramar

    SvaraRadera
  9. Nästa vecka är du med i facebook :)

    SvaraRadera
  10. Kan du tänka dig, jag är med!!

    SvaraRadera
  11. Aldrig i livet. FB tycker jag är som prostitution. Gå bara in och letar efter några som du kände (eller inte). Förstår inte vad folk har mellan skallbenen. Å folk som jag inte har träffat på 20 år kan nog inte varit så viktiga för mig iaf.

    PS. Såg idag att det finns en egen FB-tidning och guide att köpa. Herregud... DS

    SvaraRadera
  12. Äntligen en "antiFacebook":)

    SvaraRadera
  13. Dina barn är stora de klarar väl sig rätt bra om du ger dig ut på äventyr?

    Barnen vill följa med när det är kalas men annars gillar de att åka hem till farmor och farfar. Ibland får de inte bestämma för har vi bestämt att vi ska vara barnlediga så får de åka till farmor/farfar eller mormor mfl.

    Trevlig helg,Vicki

    SvaraRadera
  14. Nope. Vägrar.

    Ha en toppenlördag!

    SvaraRadera
  15. Jag är med och tycker faktiskt att det är trevligt att kunna hålla kontakten med folk även i sin stressade vardag!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)