27 februari 2011

Stopp


Veckans tema i Fototriss är "Stopp".
Jag hittade bilder från vår bilsemester förra sommaren!
Det var svårt att välja för det fanns många!
.
Stranden i Portoroz. Här är slutet på marken...
.
Här tar gatan slut i Piran!
.
Buss-stopp i Piran!
.
Här hittar du fler bidrag!
.

23 kommentarer:

  1. Giilar som vanligt din triss! Vilka bra stopp! :)

    SvaraRadera
  2. Fina bilder du fått till. Bra tolkning!

    SvaraRadera
  3. Så fina stopp du gjorde på resan. På den första hade jag också kunnat stanna. Ha de gott. Anita

    SvaraRadera
  4. fina stopp du gjorde på din semester

    SvaraRadera
  5. fina bilder och bra tänkt :)
    kramar

    SvaraRadera
  6. Åh vilka fina bilder, får mig att drömma mig bort till varmare länder...

    SvaraRadera
  7. Det här är bra tolkning av temat! Så bra med andra länder!
    Tack för att du tyckte om min "header".

    SvaraRadera
  8. Gillar din foto-triss!
    Översta fotot är vackert!
    Önskar dig en fin söndagskväll. Kram.

    SvaraRadera
  9. Jag gillar din andra bild.. så härligt att komma till en sådan gata:)

    SvaraRadera
  10. Man upptäcker att amn har fler stoppbilder än man anar!

    SvaraRadera
  11. Snygg och rolig triss, särskilt markeringen för busshållplatsen fängslade:-)

    SvaraRadera
  12. Vilka härliga bilder !!
    Gilla dom ALLA !!
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  13. Vilken fin triss. Längtar till sommar och värme. / Nettan

    SvaraRadera
  14. vilka fina bilder och vad jag längtar efter värmen..såg att ni bokat resa till turkiet :)
    mysigt ! jag har aldrig varit i turkiet...

    sv. vi öppnar cafeét för allmänheten 4 april :)

    ha en fin kommande vecka :)
    kramar fina du

    SvaraRadera
  15. Toppen triss - speciellt BUSet;-)
    Grattis till Bodrum resan. Där är bara bäst. Maken har sett ett reportage om stället och han är helt frälst:-)

    SvaraRadera
  16. Ser urmysigt ut och nu blir jag ressugen.

    Må så gott. // Kram Lissen

    SvaraRadera
  17. Fin triss. Det gäller att veta var man ska hitta platsen där bussen stannar.

    SvaraRadera
  18. PS. Det är inte "fusk" att använda arkivbilder. Ibland hinner man bara inte med att ta nya. DS.

    SvaraRadera
  19. Måste ha varit en underbar semester! :)

    SvaraRadera
  20. Säger det igen, bilder från annan plats än Sverige är helt rätt så här års - mao strålande trissat!
    -
    Direktlänk till min triss så slipper du leta: http://j.mp/eSqsiA

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)