20 februari 2011

Söndagsmys!

Det har varit en lugn dag,
inomhus i värmen,
utanför var det riktigt kallt!
.
Vi åt en gemensam frukost,
med bland annat
bacon och ägg,
och pannkakor!
.
Dottern är sjuk,
hon blir hemma imorgon.
Vi har pusslat lite och
kollat på resor,
en resa ska bli av i maj!
.
.

3 kommentarer:

  1. här har vi hållt igång hela dagen och ena stora dottern har varit här och hälsat på :)

    vill oxå resa...vart bär det hän ?
    kramen

    SvaraRadera
  2. I maj redan, spännande!! Vart??
    Hälsa Julia! kram

    SvaraRadera
  3. Vi har inte bestämt än, men idag kanske:)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)