Det gick bra med bilen, tjoho! Gott kaffe hade de också!
Jag tänkte att jag skulle ta cappuccino,
tryckte på espresso, men det blev bra ändå:)
.
.Jag ritade av den vissna buketten förra veckan och i helgen fick jag använda fantasin till färgsättningen, för blommorna hade jag redan slängt! Ser lite konstig ut med bladverken i mitten och blommor runtom, men den såg ut så! Jag är inte nöjd men visar den ändå...det kommer kanske mer ! Ju mer man håller på desto lättare går det och bättre blir det, hoppas jag!
.
Idag har Julia varit hemma (kände sig lite bättre idag) och vi har slagit våra kloka huvuden ihop och håller på och tillverkar väskor! Imorgon kan ni få se resultaten:)
.
Vad duktig du är på att måla. Kanon fint.
SvaraRaderaPrecis som mina gamla tulpaner fast de tappar bladen nu!
SvaraRaderava fin den var.
SvaraRaderaDu är ju kanonduktig på att rita :)
Vad duktig du är, Kicki! Superfint blev det!
SvaraRaderaJättefint!
SvaraRaderaDu är ju en känd konstnär :)
jättefint, det blir alltid finare när man målar från fantasin än det blir när man målar rakt av liksom
SvaraRaderakramar
Jag gillar den!!! Hoppas du hänger upp den någonstans!
SvaraRadera