17 januari 2011

Hjälp!

Idag ska jag till frissan!
.

11 kommentarer:

  1. Åhh, permanent och färg då??? :P *flinar*

    SvaraRadera
  2. Ha ha snyggo! den peruken känner jag igen :)

    SvaraRadera
  3. Kul. Kan man hoppas på bildbevis? =)
    Kram till dig, min vän.

    SvaraRadera
  4. Det kan ju bara bli bättre än det där! :)

    SvaraRadera
  5. hur blev det då? du får visa det på bild
    kramar

    SvaraRadera
  6. Snygg frilla :) ser ut som en peruk :) hi hi
    kramar

    SvaraRadera
  7. Det kunde som sagt bara bli bättre,haha!!

    SvaraRadera
  8. Härligt! Måste också till frissan, men det får nog vänta någon månad till.

    Sv: BRA jobbat!! Fortsätt så, då är klänningen nära. ;)
    Själv hade jag en dröm för något år sedan, där jag drömde att jag var i den formen jag önskar vara. Med den bilden på näthinnan är det inte svårt att hålla igång träningen. :)

    KRAM!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)