Härligt! Måste också till frissan, men det får nog vänta någon månad till.
Sv: BRA jobbat!! Fortsätt så, då är klänningen nära. ;) Själv hade jag en dröm för något år sedan, där jag drömde att jag var i den formen jag önskar vara. Med den bilden på näthinnan är det inte svårt att hålla igång träningen. :)
Åhh, permanent och färg då??? :P *flinar*
SvaraRaderaHa ha snyggo! den peruken känner jag igen :)
SvaraRaderaKul. Kan man hoppas på bildbevis? =)
SvaraRaderaKram till dig, min vän.
Det kan ju bara bli bättre än det där! :)
SvaraRaderahur blev det då? du får visa det på bild
SvaraRaderakramar
Haha, det behövs.
SvaraRaderaSnygg frilla :) ser ut som en peruk :) hi hi
SvaraRaderakramar
Det kunde som sagt bara bli bättre,haha!!
SvaraRaderaHärligt! Måste också till frissan, men det får nog vänta någon månad till.
SvaraRaderaSv: BRA jobbat!! Fortsätt så, då är klänningen nära. ;)
Själv hade jag en dröm för något år sedan, där jag drömde att jag var i den formen jag önskar vara. Med den bilden på näthinnan är det inte svårt att hålla igång träningen. :)
KRAM!
Lycka till!
SvaraRaderaDet behövs ser jag ;)
SvaraRadera