16 januari 2011

Hinner jag?

Kan inte låta bli! Jag kan leva utan kaffebröd, glass och läsk, men när jag tittar på en film dras handen ner, i en skål fylld med godis eller snacks! Ibland undrar jag hur skålen med innehåll har kommit dit egentligen?

Men nu får det vara bra! Ni som följde min blogg för ett år sedan har sett min klänning som sprack! Det berodde egentligen inte på att den var för liten (den ska ju sitta åt), det var en gammal klänning och tråden var skör! Snart är det dags att använda den igen, så fram med symaskinen! Har inte vågat prova den än...
.
Vintage!
.

4 kommentarer:

  1. Den kommer nog passa jättebraa!! Var ska du på för party då?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tråkigt med sköra tyger! ;)
    Marianne!!! De är ju bara så goda!!
    Nä, inte tänka så! Nu är det beach 11 som gäller!

    SvaraRadera
  3. var det tråden eller tyget som var extra skört
    kramr

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)