Så vi traskade iväg igår, Julia och jag! Det var lite gråare och kallare än dagen innan så vi kortade ner sträckan lite grann! Dagen innan var det så fint med solen som lyste lite svagt och jag ångrade att kameran inte var med! Den här gången följde Julias kamera med i fickan!
.
Var det inte igår månen skulle skymma solen? Här var det bara enda stort grått moln som skymde både solen och månen!




Underbara bilder.
SvaraRaderaHej :) fina bilder! Jag var lite farlig. ;)
SvaraRaderaproffsbilder!
SvaraRaderakramar
Mycket vackra bilder!!!
SvaraRaderaMycket vackra bilder.
SvaraRaderaVackra bilder blev det i alla fall!
SvaraRaderaFia gånger två tänkte jag först! Välkommen nya tittare!
SvaraRadera