.
...på till exempel rödbetor med citron och parmesan:)Han köper rödbetorna, de hamnar i kylen och sedan blir det panik för att de börjar bli gamla!
.
Rödbetorna hamnar i ugnen i flera timmar, på svag värme. De svalnar på spisen och jag flyttar formen till fönstret eftersom han inte gjorde något mer!
Igår (efter tre dagar) upptäckte han dem: -Jag tänkte att om inte jag är hemma så kanske du kan göra iordning dem?!
Jag tänkte: -Ska han aldrig göra iordning dem?!
Javisst, det är gott med rödbetor men jag vill inte bli röd om fingrarna, och det var han som var sugen!
.
Oj, nu höll jag på att göra något som jag blir irriterad på! Jag höll på att fylla kompostpåsen med rödbetor så att det knappt går att få ihop den!
.
Hahaha... :)
SvaraRaderaMaken har samma problem med mig!
SvaraRaderahahaha
SvaraRaderakramar
Var det i går du prövade den nya frisören? Hur gick det blev allt bra?
SvaraRaderaVicki
Ska bara......
SvaraRaderaHahaha!
SvaraRaderaHur gick det hos frisören??
Haha.
SvaraRaderaNär får vi se resultatet på frissan.
Urk... tur man inte blev bjuden på dessa betor ;)
SvaraRaderammm så kan det gå när inte haspen är på ;)
SvaraRaderaha det bäst !
kramen