Det var det här som fanns i röret:)
Ha, ha, ha!!! Du kommer att älska den... den kan vurpa också. Jag älskar min "Buggy". Vad ska h*n heta då?
Bugsy kanske...
Helt godkänd!!! Hoppas du har lika roligt med den som jag har - överallt. Bugsy är en dörröppnare, jag lovar:-))
Ditt nya lilla husdjur verkar vara stressad men de kanske man blir av och ha varit instängd en längre tid.Tyra blir väl rädd :)Kram Anna
Jag kan inte se filmsnutten!!!Det verkar vara något roligt i alla fall! :)
Men gud vilken rolig sak.
Jaha ja!
hahaha - en sån vill jag också ha och leka medkramar
Haha!! Vilket "husdjur"!! Stressad till tusen oxå? Hihi..
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Ha, ha, ha!!! Du kommer att älska den... den kan vurpa också. Jag älskar min "Buggy". Vad ska h*n heta då?
SvaraRaderaBugsy kanske...
SvaraRaderaHelt godkänd!!! Hoppas du har lika roligt med den som jag har - överallt. Bugsy är en dörröppnare, jag lovar:-))
SvaraRaderaDitt nya lilla husdjur verkar vara stressad men de kanske man blir av och ha varit instängd en längre tid.
SvaraRaderaTyra blir väl rädd :)
Kram Anna
Jag kan inte se filmsnutten!!!
SvaraRaderaDet verkar vara något roligt i alla fall! :)
Men gud vilken rolig sak.
SvaraRaderaJaha ja!
SvaraRaderahahaha - en sån vill jag också ha och leka med
SvaraRaderakramar
Haha!! Vilket "husdjur"!! Stressad till tusen oxå? Hihi..
SvaraRadera