05 januari 2011

Crazy bug

Det var det här som fanns i röret:)

9 kommentarer:

  1. Ha, ha, ha!!! Du kommer att älska den... den kan vurpa också. Jag älskar min "Buggy". Vad ska h*n heta då?

    SvaraRadera
  2. Helt godkänd!!! Hoppas du har lika roligt med den som jag har - överallt. Bugsy är en dörröppnare, jag lovar:-))

    SvaraRadera
  3. Ditt nya lilla husdjur verkar vara stressad men de kanske man blir av och ha varit instängd en längre tid.
    Tyra blir väl rädd :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Jag kan inte se filmsnutten!!!
    Det verkar vara något roligt i alla fall! :)

    SvaraRadera
  5. hahaha - en sån vill jag också ha och leka med
    kramar

    SvaraRadera
  6. Haha!! Vilket "husdjur"!! Stressad till tusen oxå? Hihi..

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)