Jättefina kuddar! Kram Anna
ååhhhhhhhhhhh!!! fina!!
Himla fina!!kram Eva
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Jättefina kuddar! Kram Anna
SvaraRaderaååhhhhhhhhhhh!!! fina!!
SvaraRaderaHimla fina!!
SvaraRaderakram Eva