19 november 2010

Lurad!

Höstträdet, del 12:


Rogers klocka ringer.
Jag känner mig pigg och utvilad
och stänger av min mobil
och kliver upp på stört!
Jag lufsar in på toa,
lufsar tillbaka till köket...
tittar på klockan, 5 över 5!!


Nåja, ingen idé att gå och lägga sig igen!
Idag ska Malin få sätta saxen i mitt hår,
det var nio veckor sedan sist!
Det är konstigt, när det hade gått fyra
veckor tänkte jag: är det inte dags
att gå till frissan? Sedan har bara
veckorna rullat på!
Min vanliga fråga, klippa mycket eller klippa lite?
Hur som helst så blir jag förhoppningsvis
fin till kvällen när jag ska ut och äta:)
.


6 kommentarer:

  1. va kul och få göra sig fin för kvällen, du får ha så kul!
    Fina lyktor, är dom nya?
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Det blir garanterat kul:)
    Lyktorna från Indiska för två år sedan!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tror både klippning, färgning och kvällen blir bra!

    SvaraRadera
  4. Roligt är det inte, om man är väldigt trött men nu fick du lite mer av denna dag.

    SvaraRadera
  5. Jisses, vilken tid du går upp på morgonen...
    jag hade verkligen gått och lagt mig igen... Jag gjorde det faktiskt, för jag vaknade klockan 05.00 och trodde jag hade försovit mig. Tur att jag vaknade, för telefonen var avstängd och inget larm programerat....suck..

    Trevlig helg!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. usch vad tidigt, vid den tiden sussade jag fortfarande sött
    Sv: kul att vi hade så många punkter lika
    kramar

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)