16 november 2010

Kicki Kontazami

En rulle gardin!


Vi har flyttat på linneskåpet och jag passar på att rensa bort allt gammalt som inte har använts på länge: den häär...har jag fått av den och den, den däär kan vara bra att ha! Som vanligt blir sparahögen större än slängahögen! Lulu kan du komma?!
.
Innan MM blev känd för sina tofsar har jag för flera år sedan sytt julgardiner av jute med matchande tofsar! Den brukade hänga i köket, men nu var det två år sen sist!
Den känns högaktuell nu:)
.

6 kommentarer:

  1. Jag tycker den verkar snygg. =)

    SvaraRadera
  2. Kanske dags och hänga upp den i något av era 20 rum :)

    SvaraRadera
  3. det är bra att rensa ut ibland, jag tycker tyget är jättesnyggt
    kramar

    SvaraRadera
  4. Fint!
    Hur har det gått med golvet och ev. vattenskada?

    Kram Eva

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)