08 november 2010

Inspiration!

Första dagen i Säfsen
.

Jag tror jag har inspiration till att: kratta löv (om jag får loss dem), städa lilla toan, gå på crossen, packa upp det sista efter weekenden, sticka lite, måla lite, plocka i böcker i bokhyllan mm mm
.
Jag får nog helt enkelt göra en lista och plocka fram tärningen:)
.

8 kommentarer:

  1. De där lät ju hur mycket som helst :)
    Vi kanske kan ses en dag?? Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det är verkligen sant. Fast jag står nog kvar i att inte-använda-mössa generationen. Men jag lär mig nog när det är -30 :)

    SvaraRadera
  3. du har mycket att göra hör jag!
    Sv: tack för tipset, ska ta min fram en sådan kniv :)
    ha en fin måndag - kramar

    SvaraRadera
  4. Smart idé det där med tärningen. =)

    SvaraRadera
  5. hur gick det med tärnngen? ;)

    SvaraRadera
  6. Inte kastad! Det blev liite gjort ändå!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)