Fiffig du va :) du ser ju inte så pigg ut , hihiHa en bra måndag! kramis
oj halv 5.....skrapan,jasså ja jag såg inte er eller de kanske jag gjorde men snappade inte upp att de var ni, har ju bara sett en liten ruta med ögonen :) och efter så lång tid e de svårt
04.30 Oj, tidigt. Då är det nästan dags för lunch nu. =)Kram.
Barnen fick inte bara vara med utan de fick prova på att laga mat efter egen förmåga. Jag tror ni gör superrätt med.
Nästa gång kanske vi känner igen varandra, Marie:) Vi var ju inte direkt beredda på att vi skulle mötas där!Nu är det dags för ägg och havrevälling!
Hjälp va tidigt! Fast jag var ju redan vaken då,eftersom jag jobbar natt!
Fy för - vad gjorde du uppe så himla tidigt för? Jag som gick upp 06.00 och jag hade problem att få upp ögonen...Kram Eva
Jag var hungrig...
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Fiffig du va :) du ser ju inte så pigg ut , hihi
SvaraRaderaHa en bra måndag! kramis
oj halv 5.....skrapan,jasså ja jag såg inte er eller de kanske jag gjorde men snappade inte upp att de var ni, har ju bara sett en liten ruta med ögonen :) och efter så lång tid e de svårt
SvaraRadera04.30 Oj, tidigt. Då är det nästan dags för lunch nu. =)
SvaraRaderaKram.
Barnen fick inte bara vara med utan de fick prova på att laga mat efter egen förmåga. Jag tror ni gör superrätt med.
SvaraRaderaNästa gång kanske vi känner igen varandra, Marie:) Vi var ju inte direkt beredda på att vi skulle mötas där!
SvaraRaderaNu är det dags för ägg och havrevälling!
Hjälp va tidigt! Fast jag var ju redan vaken då,eftersom jag jobbar natt!
SvaraRaderaFy för - vad gjorde du uppe så himla tidigt för? Jag som gick upp 06.00 och jag hade problem att få upp ögonen...
SvaraRaderaKram Eva
Jag var hungrig...
SvaraRadera