15 november 2010

Halv fem!




8 kommentarer:

  1. Fiffig du va :) du ser ju inte så pigg ut , hihi
    Ha en bra måndag! kramis

    SvaraRadera
  2. oj halv 5.....skrapan,jasså ja jag såg inte er eller de kanske jag gjorde men snappade inte upp att de var ni, har ju bara sett en liten ruta med ögonen :) och efter så lång tid e de svårt

    SvaraRadera
  3. 04.30 Oj, tidigt. Då är det nästan dags för lunch nu. =)
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Barnen fick inte bara vara med utan de fick prova på att laga mat efter egen förmåga. Jag tror ni gör superrätt med.

    SvaraRadera
  5. Nästa gång kanske vi känner igen varandra, Marie:) Vi var ju inte direkt beredda på att vi skulle mötas där!
    Nu är det dags för ägg och havrevälling!

    SvaraRadera
  6. Hjälp va tidigt! Fast jag var ju redan vaken då,eftersom jag jobbar natt!

    SvaraRadera
  7. Fy för - vad gjorde du uppe så himla tidigt för? Jag som gick upp 06.00 och jag hade problem att få upp ögonen...

    Kram Eva

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)