21 november 2010

Fototorka

Egentligen har jag väl inte fototorka men utekvällen blev inte dokumenterad! Tror inte "damerna" var pigga på att bli fotade av mig och släpa med kameran för att ta kort på en tallrik med mat, kan jag göra hemma!
Men en bild från lördagsmys kommer här: Julia har hittat till fönstret, som härmed är
invigd:) Kommer nog bli en favoritplats!
Jag fick tillåtelse av Julia att publicera denna bild:)
,
Måste kolla kaffebryggaren, all vatten rann inte igenom och jag fick sump i koppen och det blev för svagt. Den är faktiskt ganska ny!
.

8 kommentarer:

  1. Fin bild, strålar känslor.

    SvaraRadera
  2. Välkommen som ny följare, for me, förresten!:)

    SvaraRadera
  3. Tack, klart man vill se vad du gör m.m (ler).

    SvaraRadera
  4. Glömde skriva att det är klart du får göra detsamma. Hedrad.

    SvaraRadera
  5. jättefin bild
    tråkigt med kaffebryggaren, särskilt om den är nästan ny
    ha det gott - kramar

    SvaraRadera
  6. Vackert fönster. Fin bild!
    Kram.

    SvaraRadera
  7. Kan vara skönt att slippa fota och bli fotad ibland ;)

    Ha en skön kväll !
    Kram

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)