21 november 2010

Dopp i diesel

Karoline fick
åka med i
vår dieselbil
.
Diesel rann ut
.
Karoline klev ur bilen
halkade på en fläck
.
Visst blev hon fräck?
.
Bilden lånad av syrran, som i sin tur har lånat den av Karro,
hon lånade den av Fannie och jag har beskurit den lite...
.

6 kommentarer:

  1. Har du varit ute på trevligheter i helgen? Italenskt lät gott!!

    Har ni fått snö?

    Tycker det är en mysig tid nu när ljusstakat och stjärnor börjar att komma upp.

    Vicki

    SvaraRadera
  2. Va kul = ))
    Hoppas du har haft en bra helg !!
    Kram Helene.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)