18 november 2010

Årets blommor!


Svärmor är ju svärmor...
men varje år ser hon till
att vi får blommor till jul!
I år är det röd
amaryllis som gäller!
.
Nu för tiden har vi iaf
varmt i huset, så de
blommar nog före jul,
i stället för efter:)

2 kommentarer:

  1. Underbara amaryllis!!! Va härligt att få i present ;)

    SvaraRadera
  2. Va kul, dom är ju jättefina! fixar R dom?
    Kramis Anna

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)