19 oktober 2010

Mossigt!

Dags att bege sig till "mossland" snart:)


En ledig dag får jag denna vecka:) En ledig dag som ska rymma det mesta:)
Listan kan bli lång idag och däremellan ska jag bara vara (mycket bra på det)! Datorn kommer att få känna mina lätta fingrar trippa fram på tangentbordet, lite då och då!!
Ta vara på den dag då du kan njuta!
.

4 kommentarer:

  1. Åhh jag kanske komma till dig en dag så kan vi gå ihop :)
    Då ses vi här en hel del idag och njut av ledigheten!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det skulle vi kunna göra:)

    SvaraRadera
  3. Ha en bra dag och framför allt den som du har ledigt denna vecka, är det i dag kanske?
    Ser att du är utbildad sömmerska, det är ett yrke jag skulle kunna tänka mig, men har aldrig fått tummarna loss.
    Kul att du tittade in hos mig! :)

    SvaraRadera
  4. Kul att du tittade "tillbaka"!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)