20 oktober 2010

Krokigt


Ny ska jag byta ut krokarna i köket (förlåt Anna men nu flyttar din keramikkrok till något annat ställe)! Den här är från Indiska, finns mycket fint där!
Den hade varit bra igår när jag var på Ica samtidigt som pensionärerna, i en tävling om vem som skulle hinna först till kassan! Jag stod där snällt och väntade på min tur men inombords for det massa osnälla ord:(
.

6 kommentarer:

  1. Ha ha men hur gammal är inte den kroken då, 20år kanske? dags och byta ut.
    Pankisarna är duktiga på och trängas, jag låter inte dom gå före, dom har ju all tid och vänta :)
    Kram

    PS: gillar indiska

    SvaraRadera
  2. Jag låter inte heller dom gå före mig - inte ens när dom kör över hälsenorna med kundvagnarna ;-)

    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. På indiska finns allt möjligt fint!:)

    SvaraRadera
  4. Älskar Indiskans grejor, man får så mycket inspiration av det.
    /Maya

    SvaraRadera
  5. Den dr kroken har jag också fast i vitt. Den är så fin!
    Pensionärer uppför sig som om de alltid har bråttom, till vad undrar jag?

    SvaraRadera
  6. Håller med dig, Indiska har toppensnygga grejer!
    :)
    Trevlig dag till dig
    //Anne

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)