19 oktober 2010

Gottgottigottgott!

Anna, jag har öppnat den nu!
.
Smaken påminner om Remi mintkakor, god smak men väldigt söt!
Kommer att räcka länge...om inte sonen äter upp dem:)
.
För övrigt får jag ingenting gjort...inte än!
.

3 kommentarer:

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)