18 oktober 2010
Ettåring!
Nicole
Bild tagen i somras när vi hälsade på.
,
Hon blir ett år idag!
Tanti auguri!
.
1 kommentar:
Anna
18 oktober 2010 kl. 18:33
Va söööt hon är!! Grattis till Nicole! kramis
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Va söööt hon är!! Grattis till Nicole! kramis
SvaraRadera