.Dagens tidiga lunch består av rester från igår!
Cappellinipasta med fläskfilé i gräddsås smaksatt med vitlök, persillade, kalvbuljong, salt och peppar. Smörstekta rödbetor med flingsalt.
Rogers sallad med morötter, soltorkade tomater, borlottibönor, bladpersilja, romansallad, rödlök, stjälkselleri, olivolja, salt och peppar!
Efterrätt: Polkatryffel från Åres chokladfabrik:)
.
Va gott de ser ut, skulle ha hälsat på idag :)
SvaraRaderaPolkagristryffel det lät gott!! Har jag aldrig provat eller sett. Är det någon chokladfabrik som ni har i närheten av er som gör egna saker?
SvaraRaderaVicki
Dem här strutarna brukar dyka upp lite överallt, i en bokhandel t ex.
SvaraRaderaMums så gott det både ser ut och låter!
SvaraRaderaKram Eva