19 oktober 2010

Dagens

.
Dagens tidiga lunch består av rester från igår!
Cappellinipasta med fläskfilé i gräddsås smaksatt med vitlök, persillade, kalvbuljong, salt och peppar. Smörstekta rödbetor med flingsalt.
Rogers sallad med morötter, soltorkade tomater, borlottibönor, bladpersilja, romansallad, rödlök, stjälkselleri, olivolja, salt och peppar!
Efterrätt: Polkatryffel från Åres chokladfabrik:)
.

4 kommentarer:

  1. Va gott de ser ut, skulle ha hälsat på idag :)

    SvaraRadera
  2. Polkagristryffel det lät gott!! Har jag aldrig provat eller sett. Är det någon chokladfabrik som ni har i närheten av er som gör egna saker?

    Vicki

    SvaraRadera
  3. Dem här strutarna brukar dyka upp lite överallt, i en bokhandel t ex.

    SvaraRadera
  4. Mums så gott det både ser ut och låter!
    Kram Eva

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)