06 augusti 2010

Sista kvällen

Laxpasta i Milano, den var god!


Sista kvällen med mannen!

Vi började kvällen med Alfapet, jag vann ( jag brukar vinna för det mesta)!
Nu väntar jag på fiskrätter från grillen! Ja, det är lite sent, men utomlands äter man så här sent och vi sa att vi äter väl när vi är klara:)

6 kommentarer:

  1. Tack för tiiten tillbak ai min blogg!!!
    Kul att kolla lite runt!!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. De såg ju mumsigt ut!
    Verkligen sent med maten, men de brukar hända hos oss också :)
    Kramis

    SvaraRadera
  3. nu e vi på väg till skultuna!

    SvaraRadera
  4. Vi är hos Siri & Göran o väntar på lillsyrran.. ska vara hos BM & R ikväll o grilla :D

    SvaraRadera
  5. Trevligt vi kanske ses vid bussen:)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)