07 juli 2010

Vykort från Prag






Hej!
.
Vi har det bra här! Idag har vi varit till slottet i Prag. Det var riktigt stort! Sedan blev det strosande på stan. En typiskt turistattraktion här är att titta på ett klockspel som sker en gång i timmen. Det tittade vi på och sedan gick barnen och jag upp i tornet och såg ut över hela Prag! Det är en fin stad med många fina byggnader och den är verkligen ren jämfört med många andra stortstäder!
.
Soliga hälsningar från Kicki!

3 kommentarer:

  1. Kul och höra ifrån er!! ni verkar ha de bra där borta. Hälsa familjen! kram

    SvaraRadera
  2. låter väldigt nice :)
    njut av resan och familjen
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt! Njut av varandra och ledigheten! Kram Eva

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)