30 juli 2010

Samlare

Venedig

Prag

Venedig


Julia håller på att packa för fullt, Filip sover fortfarande! Det är scoutläger på gång imorgon, och för första gången behövs varken Roger eller jag som ledare! Men vi ska iaf åka och hälsa!

Jag passar på att plocka upp saker från semestern och då dyker dessa masker upp!
Nu har jag två nya till samlingen och en till nycklarna!

Samlar du på någonting??

7 kommentarer:

  1. Du vet vad jag samlar på, och dina masker är ju så fiiina. Jag tänkte nästan köpa en mask när vi var där men jag ångrade mig!

    SvaraRadera
  2. Njä, jag samlar inte på något speciellt faktiskt. Skulle vara joggingminuter i så fall ;o)

    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Vilka fina du hittade!
    Jag samlade tidigare på änglar men nu har jag bara några framme, blev för mycket.
    Har nu börjat samla på muminmuggar som bara stiger i värde :)
    Kramis Anna

    SvaraRadera
  4. jag samlar på små skitungar;) näe men jag samlade på troll förut, barnen lekte med dom så de e bara nån kvar, men de gör inget huvudsaken dom har kul

    SvaraRadera
  5. Jag visar hela samlingen när jag har fått upp de här!
    Marie, ag vet fler som har samlat på troll, Annas döttrar!
    Kram

    SvaraRadera
  6. vilka fina. finns väl mkt minnen från alla maskerna. kan ju skriva en hel berättelse. :)

    SvaraRadera
  7. Åh, jag samlar inte på något... kanske upplevelser :) Fast man skulle kunna tro det så mycket grejer som man har...

    //Eva

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)