21 juli 2010

Road trip

Jag har inte flugit vilse, har bara mellanlandat i Köpenhamn! Imorgon får jag sova i min säng och lägga huvudet på min kudde! Det ska bli så skönt! Ses imorgon! Kram!

5 kommentarer:

  1. Härligt! Välkommen hem! //Kram

    SvaraRadera
  2. Vad härligt! Välkommen hem till Sverige igen. :)

    SvaraRadera
  3. Visst e det så :) Borta bra men hemma Bäst!

    SvaraRadera
  4. Tackar! Det jobbiga är allt man börjar fundera på när man kommer hem som man totalt har tänkt bort på resan! Kram

    SvaraRadera
  5. Som sagt borta bra men hemma bäst, tack för att vi fick följa med på resan det är kul att se sig om i världen :) och sin älskade kudde de finns ingen som den...jätte härliga bilder oxå

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)